12 pers på 28 kvadrat?

Ja med lite vilja så går det faktiskt!

I lördags firade jag min födelsedag lite i efterskott. Vi tryckte in mitt soffbord i förrådet och tog hit Rons matbord som vi ställde upp bredvid mitt så att det blev ett långbord. Ett ganska kort långbord, men alla fick plats. Verra hjälpte mig att baka några pajer, så det blev en enklare middag och en väldigt trevlig kväll med lite spel och mycket prat.

Jag kom och tänka på en låt som Verra missuppfattade på ett väldigt roligt sätt när vi var små. I Robyns "electric" sjunger hon "blood boils without fire, day come, day go, without your desire". Verra trodde att hon sjöng "bad boys without fire, they come, they go, without your desire". Haha! Jag tycker det är jätteroligt, det funkar ju att sjunga så också. Det blir ju en riktig mening liksom, och det låter faktiskt väldigt lika! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0