Studiebesök hos Ragn-Sells

Idag var vi på studiebesök hos Ragn-Sells i Bro. Först fick vi lyssna på en vattenexpert som berättade om vattenhanteringen på Högbytorp (en stor kretsloppsanläggning), vilket var lite intressant men inte helt och fullt begripligt (åtminstone inte för mig som inte är så himla haj på alla olika miljöbegrepp än). Sen fick vi åka runt med buss på området och titta på olika deponier och lära oss mer om avfallshantering. Det var lite småkul - om inte annat så var det skönt med en kort dag. Vi var klara vid 12-tiden och då träffade jag pappa och käkade lunch med honom.

Var hemma vid 13.30 och tanken var då att jag skulle plugga lite, tänkte bara sätta mig vid datorn "en liten stund" först. Det var snart två timmar sedan...

Antar att det är dags att sätta igång nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0