Mitt första inlägg

En blogg ska man tydligen ha. Det har jag hört och läst, och man vill ju inte vara sämre än andra! Så nu ska jag ge det ett försök så får vi se hur länge det håller i sig. Det borde inte vara några problem med tanke på att jag liksom nästan magnetiskt dras till datorn när den är påslagen, och dessutom har en tendens att bli smått beroende av alla dessa olika sidor som finns för att man ska kunna kommunicera med omvärlden. Icq, msn, lunarstorm, playahead... Har gått igenom dem allihop. Nu är jag fast i facebook, och med stor sannolikhet kommer även denna blogg snart att ha mig i sina klor.

Är dock inte hundra på om jag fattar poängen med att ha en blogg (de jag känner vet vad jag pysslar med ändå, och de jag inte känner kan väl knappast blir roade av att läsa om vad jag har för mig på dagarna?), men å andra sidan behöver det kanske inte finnas en mening med allt man gör.

Jag vet inte riktigt hur den här sidan fungerar, men jag provar mig fram så kommer jag nog snart att vara en fullfjädrad bloggare! :o)


Kommentarer
Postat av: Lina

skojsigt! Nu kan jag hålla koll på dig;P
Ses på tisdag:D
kramar

2007-09-17 @ 00:13:01
URL: http://metrobloggen.se/linab
Postat av: Veronica

Precis, vi vill kunna hålla koll på dig. Sen kan du alltid publicera egenskrivna dikter, ha "dagens outfit", kluriga gåtor, roliga bilder... Är du arg på någon kan du skriva elaka saker om den utan att skriva namnet, den du är arg på förstår kanske ändå att det är han eller hon du syftar på och då är det roligt. Du kan efterlysa folk, t.ex. "är det någon som vill gå på bio med mig imorgon?". Användningsområdet är stort! Lycka till från en van bloggare

2007-09-17 @ 13:48:27
Postat av: Elin

Hej! Ja det där med blogg förstår jag inte riktigt varför man ska ha och varför det kallas blogg. Vad är det för fel på en vanlig hedlig dagbok? Måste man kalla det för blogg, låter så fult. Men kul iaf att kunna läsa lite om dig. =)
Nästa vecka har jag inte planerat att jag ska vara sjuk mer så då kan vi väl ses? Har legat hela veckan nu, men ska gå till jobbet i morrn. Vi höres =) Puss

2007-09-19 @ 21:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0