En aktiv dag

Har varit ledig idag, jätteskönt. Började dagen med att gå till simhallen, tyckte det var dags att återuppta det (har årskort där, men har inte simmat på ett antal månader). Solade lite också och försökte låtsas att jag var på en solig strand nånstans i Medelhavet. Tyvärr hade inte solariet riktigt samma rogivande effekt som en medelhavsö, men det var ganska skönt ändå.

Under dagen invigde jag min elektronbricka till vårt nya bokningssystem i tvättstugan och körde ett par maskiner, så nu har jag rena kläder och allt.

Har även hunnit städa lite här hemma - dammat och torkat golvet samt plockat undan alla smågrejer som låg framme. Har varit riktigt på allerten idag!

På eftermiddagen hade jag sånglektion med Cecilia som försökte lära mig waila. Det var svårt. Men vi fick iaf till ett bra komp till min låt.

Efter sången åkte jag hem till Lina där det bjöds på kakor, tårta och popcorn. Verra och Teresia var också där och vi hade en trevlig kväll framför Idol och House.

Nu är det dags att diska och sen kan det nog vara läge att gå och lägga sig.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Titta visst är det roligt!

2007-09-19 @ 08:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0