Sjuk

Veckan har varit ganska lugn, hade bara två lektioner i skolan.

Har träffat Aline. Vi åt lunch på Subway och sen fönstershoppade vi i Solna centrum. Var jättelängesen jag träffade henne, så det var roligt att ses.

I onsdags kom mamma hit och hade med sig vegetarisk lasange och ciabattabröd som vi åt till lunch/middag, sen tog vi en promenad. Tror hon smittade mig också, hon har precis varit sjuk och idag har jag legat och känt mig dålig hela dagen. Skulle ha jobbat på Carlshälls Gård, men stannade hemma istället. Har mest bara sovit och kollat på film.

Igår drack jag lite drinkar hemma hos mig med Ron och Robin, sen åkte vi in till biljardpalatset där vi mötte upp Gabbe och Karin m.fl. för att fira att de ska bli föräldrar. Vi gick vidare till nån liten pub i närheten, och då kom Lina dit också. Hade väldigt trevligt, även om jag mot slutet av kvällen började känna mig dålig.

Har köpt vinterskor också. Har inte helt bestämt mig än för om jag tycker de är fina, men jag tror att jag kommer behålla dem - om inte annat för att det vore så skönt att ha det avklarat!

Tänkte avsluta med ett lite roligt missförstånd: Häromdagen satt jag och Ron i hans bil och pratade. Han hade händerna på rattmuffen som han nyligen köpt till sin ratt, och han är ganska stolt över allt som har med hans bil att göra. Rons mamma har en hund som heter Chen, och Ron hade varit hemma hos sina föräldrar tidigare på dagen. Han skulle berätta nånting angående det, och sa "Chen är jättemysig", varpå jag tog av mig ena vanten och började ta på hans ratt. Han tittade lite frågande på mig och undrade vad jag höll på med. Jag i min tur undrade vad han menade - jag trodde nämligen att han hade sagt "Känn, den är jättemysig" och syftat på rattmuffen. Det var ganska lustigt :o)

Kommentarer
Postat av: Ron

"han är ganska stolt över allt som har med hans bil att göra"............... hrm..? *gr*

2007-10-29 @ 20:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0