Middag på Patricia och dammsugsbyte

Igår var jag på Ikea med Ron och mamma. Skulle köpa en skohylla som jag kollat på ett tag, men de hade den inte inne. Det var tredje gången jag tänkt köpa den, så jag blev lite småirriterad. Men förhoppningsvis får de in fler nästa vecka och jag köpte en annan hylla istället som jag ska ha mina skolböcker i, så jag blev nöjd ändå.

På eftermiddagen var det fest hos Teresia som hade fyllt år. Vi drack bål och åt chips och hade trevligt, sedan åkte vi in till Patricia för att äta middag. Åt jättegod fajitas och fick ont i magen. Vi dansade en stund till blandad schlagermusik och sen åkte jag, Verra och Ron hem. Kom i säng redan vid kvart över tolv, jätteskönt.

Idag var jag och Ron på Rusta och lämnade tillbaka min odugliga dammsugare. Ville byta till en bättre men garantin gällde bara för samma, så vi får väl se hur länge den här dammsugaren håller.

Nu på kvällen har vi tittat på Heroes och jag har pluggat lite matte, har tenta imorgon.

Och nu sitter Ron i soffan och sjunger "I feel a little bit lonely here", så det är nog bäst att jag slutar skriva och återgår till honom :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0