Ja. Ja? Ja. Vadå ja?

Idag har jag mest bara pluggat. Gjorde klart hemtentan imorse, sen var jag hos Verra och pluggade matte (och spelade tv-spel) och på eftermiddagen/kvällen har jag skrivit ett PM som ska vara klart imorgon.

Har även varit ute och åkt i Rons bil. Han fick en bil av Hasse igår, en gammal men fin Volvo som han är väldigt stolt över. Vi åkte en sväng till Hässelby och stod en stund vid vattnet, sen åkte vi hem och åt kladdkaka och tittade på Heroes.

Ron ligger här bakom mig och sover, tror jag ska ta och göra honom sällskap - ögonlocken börjar bli väldigt tunga nu.

Dagens (troligtvis veckans) minst intelligenta konversation:

Ron: Glass?? Men det är ju kallt!
Jag: Ja.
Ron: Ja?
Jag: Ja.
Ron: Vadå ja? Varför säger du bara ja?
Jag: Men glass är ju kallt.

Kanske inte lika roligt såhär i efterhand, men jag tyckte iaf att det var ganska lustigt :o)

Kommentarer
Postat av: Annac

Hahaha! så klockrent

2007-10-21 @ 18:00:53
URL: http://carellz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0