Winnerbäck, karaoke & middag

Helgen har varit jättebra!

I fredags var jag och Ron och såg Winnerbäck på Annexet. Hur bra som helst! Vi stod längst fram och hoppade och skrek och sjöng med i låtarna, som alla andra i publiken. På slutet när han fortfarande inte hade spelat "kom änglar" så började hela publiken ropa "Änglar! Änglar! Änglar!" och givetvis avslutade han med den låten. Ron och jag kysstes allra första gången till den låten, och vi blev tillsammans natten mellan den 23:e och 24:e (mars), och konserten var den 23:e (fel månad, men ändå) - så det kändes lite extra speciellt på nåt vis :o)

Winnerbäck

I lördags bjöd Ron mig på frukost på ett fik här i Sumpan. Det kändes lite lyxigt att få äta cafémackor och dricka färskpressad apelsinjuice till frukost. Det var mysigt!

På kvällen var vi hemma hos Madde i min klass och hennes kille Robban. Vi åt pizza och spelade playstation och sedan gick vi till en bar nära dem och sjöng karaoke. Det var en trevlig kväll! Det var lite knöligt att ta sig hem från dem mitt i natten, så vi sov kvar där på en madrass på golvet och åkte hem på söndag morgon.

På söndag eftermiddag var vi bjudna på födelsemiddag hemma hos Kjelle. Hans barn och barnbarn var också där så det var ett himla stohej och mycket spring, men det var väldigt trevligt och vi fick jättegod mat!
Kjelle
Kjelle fick en hårtrimmer i födelsedagpresent som hans barnbarn med glädje fick inviga :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0