Träningsvärk

I förrgår var jag på World Class med Teresia. Vi tränade core (mage & rygg) i en halvtimma och sedan körde vi en halvtimmas step på det. För mig som är helt otränad resulterade det i en rätt ordentlig träningsvärk som fortfarande håller i sig. Men det var roligt och kändes väldigt bra, ska köpa kort där i januari när jag får pengar.

Idag har vi haft repetition inför julborden på Carlshälls Gård. Det innebär att alla som är nya får lite praktisk information om hur det går till och sedan får vi provsmaka all mat. Det sistnämnda är väldigt trevligt och väldigt gott. Massa olika sorters sill, fisk av alla möjliga slag, god janssons frestelse och ett underbart dessert- och godisbord (och självklart skinka och annan traditionell icke-vegetarisk julmat som jag inte äter). Så nu är jag väldigt mätt och känner mig laddad inför fredag då vi har första sittningen.

Är lite besviken på vädret. För bara några timmar sedan låg det snö på marken, och då blev jag glad över att det äntligen kom lite riktig snö som inte bara smälter bort. Men jag hann knappt tänka tanken innan gatan var alldeles blöt och slaskig. Skitväder!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag blev också jätteglad över snön, var ute och promenerade sen gick jag in på biblioteket och pluggade och när jag kom ut regnade det då blev jag sur.. Vad gott med julmat, du får väl mat sen när du jobbar också?

2007-12-01 @ 09:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0