Tagit spruta

Igår träffade jag mamma och pappa. Vi åt pizza och så vaccinerade pappa mig och mamma mot Hepatit A och lite andra hemskheter, så nu kan vi lugnt och tryggt åka till Indien :-) Sedan tittade vi igenom en del gamla diabilder, det var kul att se!

Sprutor
Det var inte så farligt egentligen, men det såg lite skrämmande ut när han la upp allting :-)

I förmiddags hade vi sista tentan i naturmiljö. Tror det gick ganska bra. Nu ska vi inte läsa någon mer naturmiljö vilket är lite synd, tycker att det är ett roligt ämne. Fast just nu känns det iofs ganska skönt att få slippa tänka på endogena och exogena processer och mijögifter m.m.

I eftermiddag kommer Ron hit, det ser jag fram emot. Ska bli skönt att få ha en mysig och avkopplande kväll nu när tentan är avklarad. Vi har iofs tenta i arbetsmiljö på måndag, men den tror jag blir relativt lätt. Ska sätta mig och plugga lite till den nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0