Solosång och tacos

Igår hade vi konsert med kören och jag sjöng solo på "survivor". Råkade sjunga lite fel text på slutet, men det verkade inte vara något som märktes. Det gick iaf bra och jag är nöjd, och allt som allt var det en kanonkonsert!

Idag började vi en ny kurs - ekonomi. Verkar lite intressant, men inte världens roligaste ämne. Imorgon börjar vi även med vattenteknik. Det låter lite skojigare, hoppas att det är det.

Efter skolan mötte jag upp Elin och så gick vi och handlade . Vi gick hem till mig och efter en stund kom även Millan och Christine. Vi åt tacos och pratade och hade en trevlig kväll. Det var jättelängesen vi sågs alla fyra, så det var väldigt kul att träffa dem!

Nu ska jag plocka undan och diska lite här, och sen är det väl kanske dags att gå och lägga sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0