Snygga munceller

Idag träffade jag Verra efter skolan. Vi åt middag i Globen Centrum och sen gick vi till Yves Rocher där de hade kundkväll. Vi tog lite gratisprodukter och åt lite kex och godis, sedan åkte vi hem till Verra och drack lussebullete och spelade spel. Hade en jättetrevlig eftermiddag/kväll!

Hade planerat att ägna större delen av kvällen åt att plugga, men det blev inte så värst mycket av det. Men imorgon på dan ska jag plugga! Sen vid tre ska jag hämta Albin och så ska han sova över här :-) Blir roligt!

Fick en ganska udda komplimang idag. Min lärare berömde mina munceller - de var tydligen väldigt snygga, haha! :-) Vi studerade våra egna celler i mikroskop, vilket var ganska intressant, och mina var visst exemplariska.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Kan du inte ta med lite celler från mig nästa gång så jag får veta hur mina är ;)

2007-11-03 @ 10:09:39
URL: http://veronicagodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0