Skön helg

Har haft en bra helg. I fredags fick jag på beordran av Ron ligga i badkaret och läsa min bok i skenet av levande ljus samt dricka mousserande vin och äta vindruvor och nonstop medan han lagade middag. Sedan blev jag serverad en god toast till förrätt, fylld paprika till varmrätt och äppelpaj till efterrätt. Det var en väldigt avkopplande och mysig kväll som kändes välbehövlig efter veckans ihärdiga pluggande. Tack älskling!

Igår jobbade jag. Inte så väldans roligt, men lönen är ju desto roligare.

Idag har jag och Ron kollat på Shrek och så har jag varit i Solna Centrum och klippt mig. Det var också väldigt välbehövligt, hade inte klippt mig på flera månader och mitt hår såg ut som en mindre katastrof. Nu på kvällen har jag pluggat lite till tentan som vi har imorgon, förhoppningsvis blir den inte alltför svår.

Nu är det dags att sova. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0