Fest & desperat tjej

Har haft fullt upp den senaste veckan och har varit dålig på att skriva.

I onsdags träffade jag Verra. Vi tittade på isprinsessan och blev bjudna på jättegod fisksoppa hemma hos hennes föräldrar. Det var en trevlig kväll!

I torsdags hängde jag med Teresia till World class och tränade spinning. Jag hade ett engångskort där, och det vore ju dumt att inte utnyttja det. Det var roligt och kändes bra efteråt, men herregud vad det kändes i benen dagen efter!

Helgen var fullspäckad med party. På fredagen var det fest hemma hos Ann som fyllde år. Det var en trevlig och lyckad kväll, trots att det var många som inte kände varandra.

På lördagen var det inflyttningsfest hemma hos Hanna och Rickard. De hade en jättefin lägenhet, och även den festen var väldigt trevlig. Träffade dock den konstigaste tjejen jag någonsin mött (men hon var inte kompis med Hanna och Rickard, utan hon var någons syrra som hade följt med). Först stod hon och pratade om hur snygg hon var, och bara för att hon såg så bra ut så trodde alla att hon var en billig bitch (enligt henne). Vi sa att vi inte alls tyckte det, men under kvällens gång tror jag att de flesta ändrade uppfattning och var beredda att hålla med henne. Hon stötte öppet på varenda kille på festen (det var bara en kille som var singel, men det var visst inget hinder för henne) och bl.a. blev hon skitsur på Ron för att han inte ville hångla med henne. Haha! Mycket speciell människa, dock ganska underhållande :-)

I helgen har även Lina tävlat i cheerleading-VM i Finland, och hennes lag kom 6:a. Grattis! :-)

Igår bjöd jag mamma på middag hemma hos mig. Vi tog även en långpromenad och sedan gick vi hem till henne.

Idag har jag varit ledig, och tanken var att jag skulle plugga. Har dock inte varit så jättediciplinerad. Men jag har rensat och sorterat bland alla mina papper och tidningar, vilket också behövde göras, så nånting vettigt har jag iaf fått gjort :-)

Kommentarer
Postat av: Lina

Nej vi tävlade inte mot dom... Japanerna vi tävlade mot va efter 01:47:40 på den filmen... Men dom e nästan lika bra dom;P
kram

2007-11-20 @ 23:36:58
URL: http://metrobloggen.se/linab

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0