Jobb, jobb, jobb

Nu har jag varit lite dålig på att uppdatera min blogg. Har haft fullt upp de senaste dagarna.

I fredags, lördags och söndags jobbade jag julbord på Carshälls Gård. Roligt och mysigt med julbord, men ganska jobbigt att jobba så intensivt hela helgen. I söndags kväll hade jag extremt ont i fötterna, men fick iaf lite fotmassage av Ron :-)

Igår jobbade jag på mitt gamla jobb (förskolan). Det var kul att se alla barnen igen, de är så himla söta! Och de hade blivit så stora!

På kvällen hade vi repetition med kören inför fredag. Då ska vi nämligen vara med på Carolas & Liza Minellis julkonsert på Hovet. Det ska bli roligt! Och igår fick vi ännu mer roliga nyheter. Gabriel (vår körledare) har ordnat så att vi innan julkonserten ska få vara med och öppna idolfinalen i Globen! :D Vi ska sjunga signaturmelodin tillsammans med idolerna, och sen när vi har gjort vårt så går vi vidare till hovet och uppträder med Carola och Liza Minelli. Spännande kväll! :-)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, jag har två 15 åriga tjejer som jag tränar som skulle gjort mycket för att vara dig på fredag, de är för det första stora idolfans och älskar Carola.. Haha, men hoppas du har det jättekul, ska titta efter dig på fredag om jag ser finalen =)

2007-12-05 @ 22:40:58
Postat av: Veronica

Hej! Hoppas du får det jätteroligt ikväll, låter spännande allt du ska göra :). Jag hoppas också verkligen att jag får sluta lite tidigare ikväll! Kramar!

2007-12-07 @ 07:39:08
URL: http://veronicagodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0