Älgjakt med pistoler

Nu springer mamma runt lite småstressad och packar det sista, om några minuter åker vi härifrån och börjar vår resa till Indien. Är otålig och förväntansfull, ska bli spännande och jätteroligt! Men det var jobbigt att säga hejdå till Ron idag, fick lite samma känsla som när jag åkte till USA, även om det såklart inte går att jämföra två veckor med fyra månader. Men det är aldrig roligt att behöva säga hejdå.

Kanske uppdaterar bloggen under semestern om jag får tid.

Kan iaf avsluta det här inlägget med att kortfattat berätta om en dröm jag drömde häromdagen - troligtvis den mest sinnessjuka dröm jag någonsin drömt.

Jag drömde att jag skulle på älgjakt med Göran (Annas, Olas och Björns pappa) och Micke Unnebo (pappas och Ingrids f.d. granne) - varför just dem av alla människor har jag ingen aning om. Men vi skulle iaf ut och jaga älg i elljusspåret i Örsundsbro - med pistoler. Vi sköt lite hej vilt omkring oss och snart fick vi syn på en älg. Det var en slags människoälg som kunde prata och stod upp på två ben och hade vit skjorta på sig, men det var ändå en älg. Älgen och Micke Unnebo var bekanta och älgen gick fram till oss och ställde sig framför Micke så att Micke kunde skjuta honom. Han sköt honom med ett skott rakt i pannan och efter det gratulerade älgen Micke och poserade med honom så vi andra kunde ta kort på dem. En väldigt väldigt udda dröm...

Men nu är det iaf dags att åka!

Trevlig Lucia! :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hoppas du har det jättebra just nu! Hoppas du kommer åt internet snart så du kan uppdatera här så man för veta lite :) KRAMAR

2007-12-15 @ 22:25:45
URL: http://veronicagodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0